32 Artikkelia

<< 1 2 3 4 >>
  • Yksi lasillinen matchaa vastaa noin 10 lasillista vihreää teetä, jos verrataan ravintoarvoja ja sen sisältämien antioksidanttien määrää.

    Matcha teen 5 tutkittua terveysvaikutusta

    Matcha teen 5 tutkittua terveysvaikutusta
    Julkaistu 2018-10-08 15:23:44

    Lue lisää
  • Dopamiini on yksi yli sadasta aivojen välittäjäaineesta. Se on keskeisessä roolissa mm. keskittymiskyvyn, motivaation ja mielihyvän tunteen säätelyssä.

    10 tapaa kohottaa dopamiinitasoja luonnollisesti

    10 tapaa kohottaa dopamiinitasoja luonnollisesti
    Julkaistu 2018-08-28 21:25:42

    Lue lisää
  • Kollageeni on elimistön yleisin proteiini, noin 40 % elimistön proteiineistä on kollageeniä. Kollageeniä on erityisen runsaasti ihossa, nivelissä ja tukikudoksissa.

    Kollageenista apua nivelten, ihon ja hiusten terveyteen

    Kollageenista apua nivelten, ihon ja hiusten terveyteen
    Julkaistu 2018-05-03 22:51:28

    Lue lisää
  • Ruusujuuri on yksi eniten tutkituista adaptogeeneistä ja varsinkin sen stressiä lievittävät ominaisuudet ovat olleet tiedossa jo pitkään.

    Ruusujuuri hillitsee stressiä ja antaa energiaa

    Ruusujuuri hillitsee stressiä ja antaa energiaa
    Julkaistu 2018-04-06 12:27:17

    Lue lisää
  • Kalifornian yliopiston tutkimuksen mukaan päivittäinen annos kurkumiinia parantaa muistia ja mielialaa ihmisillä, joilla on lieviä muistiongelmia.

    Tutkimus: Kurkumiini parantaa muistia ja kohentaa mielialaa

    Tutkimus: Kurkumiini parantaa muistia ja kohentaa mielialaa
    Julkaistu 2018-02-08 21:05:45

    Lue lisää
  • Rohdoksena käytetään neidonhiuspuun lehtiä. Neidonhiuspuun käyttö länsimaisessa lääketieteessä on melko uutta, mutta jo hyvin tunnettua.

    10 Ginkgo biloban tunnetuinta terveysvaikutusta

    10 Ginkgo biloban tunnetuinta terveysvaikutusta
    Julkaistu 2018-01-04 19:41:56

    Lue lisää
  • Pähkinöiden syömisellä on lukuisia tiedossa olevia terveysvaikutuksia, kuten parantuneet kognitiiviset kyvyt, Alzheimerin taudin ehkäisy sekä sydänterveyden ylläpito.

    Tutkimus: Pähkinöiden syömisellä hurjat terveysvaikutukset

    Tutkimus: Pähkinöiden syömisellä hurjat terveysvaikutukset
    Julkaistu 2017-11-29 13:00:22

    Lue lisää
  • Kaneli on herkullinen mauste, jota on arvostettu sen lääkinnällisten ominaisuuksien takia jo tuhansia vuosia. Moderni tiede on vahvistanut sen, mitä ihmiset ovat tienneet jo kautta historian.

    Kanelin 10 terveysvaikutusta

    Kanelin 10 terveysvaikutusta
    Julkaistu 2017-11-08 17:39:28

    Lue lisää
  • Tutkimukset osoittavat, että valeriaana vähentää nukahtamiseen kuluvaa aikaa ja parantaa unen laatua. Valeriaanalla on myös huomattavasti vähemmän sivuvaikutuksia kuin perinteisillä unilääkkeillä.

    Valeriaanasta apu unettomuuteen, ahdistukseen ja korkeaan verenpaineeseen?

    Valeriaanasta apu unettomuuteen, ahdistukseen ja korkeaan verenpaineeseen?
    Julkaistu 2017-10-26 11:31:22

    Lue lisää
  • Tarvitsetko helpotusta krooniseen stressiin? Ashwagandha on täydellinen yrtti ihmisille, jotka kärsivät kovasta stressistä. Ashwagandhasta saattaa olla iso apu myös masennuksen ja ahdistuksen hoidossa

    Tutkimus: Ashwagandha lievittää stressiä ja ahdistusta

    Tutkimus: Ashwagandha lievittää stressiä ja ahdistusta
    Julkaistu 2017-10-11 20:37:20

    Lue lisää
<< 1 2 3 4 >>