34 Artikkelia

<< 1 2 3 4 >>
  • Kurkuma on poikkeuksellinen mauste, eikä pelkästään herkullisen makunsa takia. Sen on todistettu auttavan moneen terveysongelmaan, ja jopa parantamaan joitain sairauksia.

    10 syytä miksi kurkuman syöminen päivittäin voi tehdä sinut onnellisemmaksi

    10 syytä miksi kurkuman syöminen päivittäin voi tehdä sinut onnellisemmaksi
    Julkaistu 2019-08-15 18:50:12

    Lue lisää
  • Maarianohdake on yksi tunnetuimmista luonnosta löytyvistä rohdoksista. jotka toimivat hoitona mitä moninaisimpiin sairauksiin.

    Maarianohdake suojelee maksaa ja hoitaa diabetesta

    Maarianohdake suojelee maksaa ja hoitaa diabetesta
    Julkaistu 2019-06-26 16:08:56

    Lue lisää
  • L-kysteiiniä tarvitaan glutamiinin ja glysiinin ohella glutationin tuotantoon, joka on elimistön yksi vahvimmista antioksidanteista.

    Kysteiinin terveyshyödyt

    Kysteiinin terveyshyödyt
    Julkaistu 2019-01-24 23:13:32

    Lue lisää
  • Bacopa monnieri on Intialainen perinneyrtti, jota on käytetty Ayurvedassa jo vuosisatojen ajan. Tutkimusten mukaan Bacopasta saattaa olla suurta apua muistin ja kognitiivisten kykyjen parantamisessa.

    Bacopasta apu muistin ja kognitiivisten kykyjen parantamiseen

    Bacopasta apu muistin ja kognitiivisten kykyjen parantamiseen
    Julkaistu 2018-10-25 21:16:28

    Lue lisää
  • Yksi lasillinen matchaa vastaa noin 10 lasillista vihreää teetä, jos verrataan ravintoarvoja ja sen sisältämien antioksidanttien määrää.

    Matcha teen 5 tutkittua terveysvaikutusta

    Matcha teen 5 tutkittua terveysvaikutusta
    Julkaistu 2018-10-08 15:23:44

    Lue lisää
  • Dopamiini on yksi yli sadasta aivojen välittäjäaineesta. Se on keskeisessä roolissa mm. keskittymiskyvyn, motivaation ja mielihyvän tunteen säätelyssä.

    10 tapaa kohottaa dopamiinitasoja luonnollisesti

    10 tapaa kohottaa dopamiinitasoja luonnollisesti
    Julkaistu 2018-08-28 21:25:42

    Lue lisää
  • Kollageeni on elimistön yleisin proteiini, noin 40 % elimistön proteiineistä on kollageeniä. Kollageeniä on erityisen runsaasti ihossa, nivelissä ja tukikudoksissa.

    Kollageenista apua nivelten, ihon ja hiusten terveyteen

    Kollageenista apua nivelten, ihon ja hiusten terveyteen
    Julkaistu 2018-05-03 22:51:28

    Lue lisää
  • Ruusujuuri on yksi eniten tutkituista adaptogeeneistä ja varsinkin sen stressiä lievittävät ominaisuudet ovat olleet tiedossa jo pitkään.

    Ruusujuuri hillitsee stressiä ja antaa energiaa

    Ruusujuuri hillitsee stressiä ja antaa energiaa
    Julkaistu 2018-04-06 12:27:17

    Lue lisää
  • Kalifornian yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan päivittäinen annos kurkumiinia parantaa muistia ja mielialaa ihmisillä, joilla on lieviä muistiongelmia.

    Tutkimus: Kurkumiini parantaa muistia ja kohentaa mielialaa

    Tutkimus: Kurkumiini parantaa muistia ja kohentaa mielialaa
    Julkaistu 2018-02-08 21:05:45

    Lue lisää
  • Rohdoksena käytetään neidonhiuspuun lehtiä. Neidonhiuspuun käyttö länsimaisessa lääketieteessä on melko uutta, mutta jo hyvin tunnettua.

    10 Ginkgo biloban tunnetuinta terveysvaikutusta

    10 Ginkgo biloban tunnetuinta terveysvaikutusta
    Julkaistu 2018-01-04 19:41:56

    Lue lisää
<< 1 2 3 4 >>